سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خدمات دهی جامعه پزشکی در دوران ویروس کرونا اظهار کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا در ایران، تمامی جامعه پزشکی، پرستاران، پیرا پزشکان و تمامی کادر درمان کشور با روحیه و توانایی خود در جبهه مقابله با این بیماری حضور پیدا کردند.

او افزود: جامعه پزشکان بسیجی و پرستاران بسیجی کشور، کمک‌های زیادی به درمان و بهداشت، تامین نیاز‌های مردم ایران در تمامی مراحل اعم از غربالگری و … کردند.

سردار سپهر تصریح کرد: در ادامه کار نیازمند حضور جهادی و انقلابی پزشکان و پرستاران برای درمان ویروس کرونا هستیم. امیدواریم در آینده نزدیک حمایت‌های همه جانبه حاکمیتی و مردمی از پزشکان و پرستاران به گونه‌ای باشد تا جزو برترین کشور‌های دنیا در عرصه پزشکی و جهادی قرار بگیریم.

اعلام آمادگی بسیج جامعه پزشکی به وزارت بهداشت در دوران کرونا

او درباره مشکلات جامعه پزشکی در دوران کرونا گفت: بسیج جامعه پزشکی کشور برای شناسایی مشکلات، موانع و مسائلی که برای عرصه خدمات پزشکی و بهداشتی وجود دارد، اعلام آمادگی کرده است و برای آموزش‌ و کمک رسانی مادی و معنوی به این قشر یا هر گونه نیازی که وزارت بهداشت داشته باشد، دریغ نمی‌کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی اولین نهاد و دستگاهی بود که با وزارت بهداشت تفاهم نامه همکاری برای مقابله با ویروس کرونا را امضا کرد و همیشه پای کار در کنار این عزیزان بوده است.

سردار سپهری در پایان یادآوری کرد: امیدواریم در رکاب وزارت بهداشت در این جبهه مبارزه با بیماری کرونا نقش آفرینی کنیم و عملکرد خوبی از خود به یادگار بگذاریم.

نوشتن دیدگاه شما

20 − 20 =