با خوردن این میوه ها آب ننوشید!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ همه ما می دانیم چقدر مشکل است خودمان را به سالن ورزش برسانیم و روی سلامت جسمی خود کار کنیم؛ چقدر دشوار است برنامه رژیم غذایی را دنبال کنیم و عادات غذایی را تغییر دهیم . اما می توانیم با چیزی کوچک و ساده شروع کنیم آب بنوشید تنها کاری که باید انجام دهید نوشیدن آب است ؛ این کار را در زمان و مقدار مناسب ، و همیشگی براساس آنچه در ادامه این بخش از بهداشت و سلامت خواهید خواند انجام دهید.
چه زمانی از روز نباید آب بنوشید؟
توصیه می شود در مواقع زیر آب ننوشید بعد از خوردن برخی میوه ها

نوشیدن آب بلافاصله بعد از خوردن برخی میوه جات اصلا توصیه نمی شود ،نوشیدن آب نیم ساعت قبل و یک ساعت بعد از خوردن میوهبلامانع است. در پاسخ به اینکه بعد از کدام میوه ها نباید آب بخوریم باید گفت هندوانه، خربزه، خیار، پرتقال، توت فرنگی و موز ازجمله میوه هایی هستند که خوردن آب بعد از آن ها به شدت منع شده است زیرا مصرف آب موجب فساد هضم در معده می شود؛ همچنین بعد از خوردن زردآلود نیز مصرف آب مضر است.

میوه ها حاوی مقدار زیادی فروکتوز (قند) و مخمر هستند و مصرف آب درست بعد از خوردن میوه، محیطی را ایجاد می کند که در آن مخمر می تواند رشد کند و منجر به تولید دی اکسید کربن می گردد که باعث ایجاد نفخ، گاز معده و درد شکمی می گردد.

نوشتن دیدگاه شما

11 + 18 =